LPG - zeidler

Konečně jste přišli na to, že ceny benzinu neustále stoupají a nedá se na ně spolehnout? Máte pravdu. Doba nás tlačí do razantních rozhodnutí. Přejděte na palivo LPG. Nabízíme profesionální LPG přestavby, které provedeme profesionálně a vy budete překvapeni, kolik ušetříte a za jak málo peněz se dá dosáhnout cíle. Palivo LPG je vlastně zkapalněný propan-butan, za jízdy nahrazující benzín. Začínalo rozpačitě, ale dnes je už dostatečně početná síť čerpacích stanic, takže už nikde nezůstanete stát. Díky kombinaci s benzinem ujedete delší cestu než dříve – máte totiž dvě nádrže. LPG přestavby jsou efektivní cestou, jak jezdit laciněji a výhodně.

LPG přestavba

Vozidla s vícebodovým vstřikováním LPG

I do vozidel s vícebodovým vstřikováním se používá výše zmíněné zařízení LPG s tím rozdílem, že zde je nutná další elektronika, která zabezpečí odpojení vstřikovačů benzínu a vyslání signálu do benzínové řídící jednotky, že jsou vstřikovače benzínu v pořádku. (emulace) Protože jsou zde hadičky přívodu plynu LPG delší, je nutná v některých případech montáž protizášlehového zařízení.

 

 

Vozidla se sekvenčním vstřikováním, Euro3,4,5

U vozidel s plastovým sáním a zařazených do druhé kategorie emisních norem lze použít pouze systém vstřikování LPG do jednotlivých válců. (Ac-STAG, Landi Rrenzo-Omegas, Lovato -Fast, BRC ). Tato zařízení LPG jsou už téměř identická se zabudovaným systémem benzínového vstřikování. U tohoto systému je nutno k stávajícím benzínovým vstřikovačům zabudovat i plynové vstřikovače.
Řídící jednotka plynu LPG na základě odezvy od benzínové řídící jednotky určuje množství a pořadí vstřikování do jednotlivých válců, tzn. Na kolik milisekund se mají otvírat vstřikovače. Moderní plynová zařízení nejenže řídí přepnutí do plynu, ale automaticky systém přepnou při nedostatku plynu na benzín. Tento stav indikují pípnutím.